فروشگاه ماشین های اداری ،اداری شاپ
فروشگاه ماشین های اداری ،اداری شاپ

فروشگاه ماشین های اداری ،اداری شاپ

http://edarishop.com

سامسونگ 4655FN چهارکاره لیزری - Samsung SCX-4655FN Multifunction Laser Printer

Samsung SCX-4655FN Multifunction Laser Printer سامسونگ  4655FN چهارکاره لیزری




پرینتر 4655HN از جمله کالاهای چهارکاره‌ی ارائه شده توسط شرکت سامسونگ است که برای چاپ اسناد تک‌رنگ با سرعت 24 صفحه در دقیقه و کیفیت 1200x1200dpi از تکنولوژی لیزری بهره می‌گیرد. این دستگاه که به منظور برطرف نمودن نیازهای اداری و خانگی طراحی و تولید شده، دارای یک کارتریج مشکی لیزری مدل MLT-D117S می‌باشد که کارکرد آن را برابر 1500 برگ ارزیابی کرده‌اند.

اسکنر موجود در بالای این دستگاه کیفیت اپتیکال 600x600dpi‌داشته و کیفیت دیجیتال آن معادل 4800x4800dpi  است. همچنین دارای یک قطعه ADF‌ است که کار را برای اسکن خودکار اسناد با تعداد نهایتاً 40برگ آسان‌تر می‌گرداند. از دیگر ویژگی‌های این پرینتر چهارکاره‌ی دوست‌داشتنی کپی و فکس آن است که سرعت کپی،‌ سرعتی برابر سرعت پرینت بوده و فکس با سرعت 33.6 کیلوبایت بر ثانیه از حافظه‌ای به ظرفیت 500 برگ کمک می‌گیرد.

راه‌های ارتباط با این پرینتر 4655 علاوه بر پورت مستقیم USB‌ شامل پورت اترنت می‌شود که توان حضور در شبکه را نیز فراهم می‌کند.



   تکنولوژی چاپ :  

فروشگاه اینترنتی اداری شاپ                                                              

lan portچاپ لیزری

 نوعی فناوری چاپ است که از انواع دیگر سریع‌تر و مقرون ‌به‌ صرفه‌تر بوده و نحوه‌ی انجام آن بدین صورت است که ابتدا نقاطی از کاغذ که قرار است روی آ‌ن‌ها چاپ انجام گیرد، توسط یک منبع لیزر باردار شده و سپس گرد تونر که به بار الکتریکی حساس است روی کاغذ پاشیده می‌شود. در نتیجه گرد تونر به نقاط مورد نیاز می‌چسبد و مقدار اضافی آن توسط یک غلطک که کاغذ از آن عبور می‌کند، پاک می‌شود. حال کافیست کاغذ در فیوزینگ (Fusing) قرار گیرد تا گرد تونر با حرارت ایجاد شده در این قسمت، بر روی کاغذ تثبیت گردد.

" style="text-decoration: none; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-variant: inherit; font-weight: inherit; font-stretch: inherit; line-height: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(30, 84, 126); outline: none;">لیزری

   نوع چاپ :  تک رنگ
   ابعاد :  410x388x295 میلیمتر
   وزن :  9.7 کیلوگرم
   نوع کاربری :  خانگی - اداری - 4کاره پرینت، اسکن، کپی، فکس
   سایز چاپ :  A4
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.