فروشگاه ماشین های اداری ،اداری شاپ
فروشگاه ماشین های اداری ،اداری شاپ

فروشگاه ماشین های اداری ،اداری شاپ

http://edarishop.com

پرینتر سامسونگ M2020W - Samsung Xpress SL-M2020W

Samsung Xpress SL-M2020W پرینتر سامسونگ M2020W

Samsung Xpress SL-M2020W


چاپگر سامسونگ M2020W یک پرینتر جمع و جور با ابعاد مناسب این امکان را به شما میدهد تا بخش کوچکی از میز کار خود و یا فضای کوچکی در کتابخانه را به آن اختصاص داده و نگرانی جهت فضاگیر بودن پرینتر را به خود راه ندهید. پرینتر سامسونگ M2020W با امکان اتصال وایرلس ، سرعت نسبتا خوب و ظاهر زیبای خود جایگاه خوبی در بین پرینترهای خانگی و یا اداری ساده پیدا نموده که چاپ بصورت وایرلس از روی تبلت یا موبایل به محبوبیت آن افزوده است.

  تکنولوژی چاپ :  

فروشگاه اینترنتی اداری شاپ                                                              

lan portچاپ لیزری

 نوعی فناوری چاپ است که از انواع دیگر سریع‌تر و مقرون ‌به‌ صرفه‌تر بوده و نحوه‌ی انجام آن بدین صورت است که ابتدا نقاطی از کاغذ که قرار است روی آ‌ن‌ها چاپ انجام گیرد، توسط یک منبع لیزر باردار شده و سپس گرد تونر که به بار الکتریکی حساس است روی کاغذ پاشیده می‌شود. در نتیجه گرد تونر به نقاط مورد نیاز می‌چسبد و مقدار اضافی آن توسط یک غلطک که کاغذ از آن عبور می‌کند، پاک می‌شود. حال کافیست کاغذ در فیوزینگ (Fusing) قرار گیرد تا گرد تونر با حرارت ایجاد شده در این قسمت، بر روی کاغذ تثبیت گردد.

" style="text-decoration: none; margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-variant: inherit; font-weight: inherit; font-stretch: inherit; line-height: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(30, 84, 126); outline: none;">لیزری

   نوع چاپ :  تک رنگ
   نوع کاربری :  تک کاره
   سایز چاپ :  A4


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.